Uggs Hopes Deze foto’s zullen je geest veranderen over het merk

Ugg Australia wil bekend staan ​​om meer dan zijn alomtegenwoordige schapenvachtlaarzen.
Goedkope UGG schoenen Het bedrijf probeert zijn imago opnieuw vorm te geven met een nieuwe marketingcampagne met intieme momenten met beroemde iconen, waaronder New England Patriots quarterback Tom Brady, Ernest Hemingway’s achter-achterkleindochter Langley Fox en de Californische architect Harry Gesner. In de advertenties vertellen de iconen over hun passies, hun gezinsleven en wat het Ugg-merk voor hen betekent.

kopen ugg schittert De campagne is bedoeld om Ugg te herdefiniëren als een ‘premium lifestyle-merk’ dat relevant is voor de rest van het winterseizoen door de vele andere producten van het bedrijf te presenteren, waaronder schaapskleden, sneakers en schoenenstijlen voor mannen.

Dit is de familie Gesner die Uggs op het strand draagt ​​”in een knipoog naar de surfwortels van Ugg”, zegt het bedrijf.

Ugg
Ugg Australië
In de volgende advertentie bevat het bedrijf items uit de herenlijn, die in 2012 is geïntroduceerd.

“Voor vrouwen is de Classic-boot een standaard nietje”, schrijft het bedrijf op zijn blog. “Voor mannen kan het stylen van de boot echter een beetje beangstigend zijn.” “Voer Marcus Troy in, Creative Council-lid en ambassadeur van alles wat cool is.”

Ugg
Ugg Australië
Ugg vroeg aan Troy om de Classic-boot opnieuw te bekijken.

“Het resultaat: een dosis overdrijving en een les in styling,” zegt het bedrijf. “We moeten zeggen dat de barometer is ingesteld.”

Ugg
Ugg Australië
De omzetgroei van Ugg bereikte zijn hoogtepunt in 2004. Sindsdien heeft het bedrijf veel kritiek gekend.

“Het high fashion publiek heeft de laarzen grotendeels als lelijk afgedaan”, schrijft Kim Bhasin van Huffington Post. “Chiropodisten hebben gezegd dat de laarzen geen goede ondersteuning bieden, wat leidt tot gezondheidsproblemen Een Britse rechter waarschuwde dat de laarzen gevaarlijk zijn om te dragen tijdens het rijden.” Dierenrechtengroep PETA mobiliseerde tegen Ugg en beschuldigde het bedrijf van “extreme wreedheid jegens dieren. ”

Ugg
Barclays
Ugg hoopt met zijn nieuwe campagne de klantrelatie met het merk te verdiepen, of, zoals het bedrijf het zegt, om ’emotionele kracht’ naar het merk Ugg te brengen.

“De verhalen met Langley, Tom en Harry en zijn familie zijn zowel persoonlijk als authentiek”, zei Ugg Vice President of Marketing Nancy Mamann in release. “Omdat elk van onze momenten echte mensen benadrukt, kunnen we diep duiken in wie ze zijn en welk moment ze ervaren – of dat nu op onze blog is, op onze website of zelfs op onze sociale kanalen – en de omgeving tot leven brengen waarin mensen uit alle lagen van de bevolking, die heel verschillende dingen in hun privéleven doen, bij UGG wonen. ”

In een interview met het bedrijf wordt Fox, een schetsartiest, gevraagd wat haar “UGG-moment” inhoudt.

Ze antwoordt: “Mijn moment draait helemaal om creativiteit en spontane uitbarstingen van passie voor wat je echt leuk vindt om te doen in het leven.” In de campagne zul je me zien meekijken met een alles-nighter, volledig in beslag genomen door mijn illustraties. ”

Hier is Fox met een schaapskleed van USD 795, een kussen van $ 145 voor Ugg en schoenen van $ 160.

Ugg
Ugg Australië
Hier is nog een van de nieuwe advertenties met de geweven dekens en kussens van het merk.

Advertisements

发表评论

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com 徽标

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  更改 )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  更改 )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  更改 )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  更改 )

Connecting to %s